Amikor manapság az ember fellép az internetre és bármilyen termék vagy szolgáltatás iránti igényét beírja, akkor bizony nem azzal kell megküzdenie, hogy hogyan találjon rá a lehetséges megoldásokra lehetőleg a környezetében, vagy nem túl messze, hanem azzal, hogy ezek közül a lehetőségek közül hogyan, mi alapján válasszon, hogy annak az eredménye tökéletes legyen. Szinte kifejezett taktikákat lehet ma már hallgatni a vállalkozók részéről, hogy ha esetleg bármilyen téren szükség lenne partner együttműködésre, akkor hogyan, milyen szempontok szerint választanak a lehetőségek közül. Nagyon fontos ugyanis ez a döntés, mert alapjában véve határozza meg sokszor egy-egy projekt sikerességét vagy akár kudarcát. Én leginkább a közvetlen környezetemből vagy partnereimtől szoktam ajánlást vagy javaslatot kérni, de természetesen hogy ha nincs ilyen lehetőség, mert mondjuk olyan a téma, akkor marad nekem is a választás és válogatás feladata és lehetősége.
A legutóbb például a termék fotózás feladatára kellett találnom egy tökéletes csapatot, és nem igazán tudott senki sem a környezetből olyan lehetőséget mondani, akikkel maradéktalan meg lett volna elégedve, vagy tökéletes munkát végeztek volna. Leginkább azzal a kéréssel találkoztam, hogy ha találok jó csapatot, akkor mindenképp továbbítsam az elérhetőségüket. Nem csodálom, hiszen rá kellett nekem is ébredtem, hogy maga a termékfotózás az tulajdonképpen egy külön szakterület a fotózáson belül, amihez speciális tudás, tapasztalat és sokszor bizony eszközök is szükségesek. Én azonban elmondhatom, hogy megtaláltam a legjobbakat, hiszen a Fotoda csapatánál biztosan nem csinál senki sem ma az országban jobb, minőségibb, szebb és élethűbb termék fotó sorozatokat. Mindenkinek csak ajánlani tudom őket, én biztos, hogy hosszú távon, még nagyon sokáig együtt fogok működni velük.