Az édesanyám az egyik legjobb fodrász a világon, ebben biztos vagyok. Nem is olyan rég, körülbelül olyan három éve rávettem, hogy csináljon egy teljesen különálló szalont, ahol a maga ura lehet, és ahol azokkal dolgozik együtt, akikkel akar. Egy kétszemélyes szalonra esett aztán a választás, és az egyik nagyon jó barátnőjével kezdtek el együtt dolgozni, aki ráadásul nem fodrász, hanem műkörmös, és azt kell mondjam, hogy nagyon jól elindult a kis szalon élete.
Egyre több volt a vendég, egyre kifizetődőbb volt a fejlesztések és befektetések sora, amit az elején természetesen meg kellett valósítani, és szinte minden félretett pénz bele is került. Szépen fejlődött tehát a vállalkozása, amíg egyszer csak azt vettük észre, hogy nem nagyon nő tovább a vendégek köre, de talán nem is baj, mert abszolút nyereséges a működés, sőt, bőven félre tudnak tenni mindketten havonta, és sokkal több vendéget már nem is nagyon bírnának ellátni úgy, hogy még szabadidejük is maradjon mondjuk hétvégente vagy épp hét elején.
Ekkor találtuk ki, az én öltetem volt, egy olyan munkaruha, ami mindkettejüknek nagyon látványos, egyedi logós, és hímzett, egységes, mégis a saját motívumokkal ellátott, aminek hatására méginkább egy csapatként jelennek meg, ha bárki belép a szalonba.
Döbbenten tapasztaltuk, hogy ennek hatása is érződött, mert bőven bevonzott még jó pár embert, ami már elég is volt ahhoz, hogy teljesen beteljen a naptáruk, így már elmondhatjuk, hogy csúcson működik mindkettejük vállalkozása, és nem igazán tudnának több embert fogadni. Sosem gondoltam volna, hogy egy egyedi munkaruha is tud marketingfogásként működni, ha az egyedi és valóban minőségi kivitel. Most már előszeretettel ajánlom nem csak a barátaimnak, de az ügyfelemnek is üzleti tanácsadóként.